Now Reading
Νηστεία & Διατροφή. Ώρα για αποτοξίνωση, σώματος και νου!

Νηστεία & Διατροφή. Ώρα για αποτοξίνωση, σώματος και νου!

Νηστεία = ευκαιρία

0Η περίοδος της νηστείας αποτελεί μια ευκαιρία για την αποφυγή των ζωικών τροφίμων για κάποιο χρονικό διάστημα, κατά την οποία μάλιστα η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια μειώνονται αποτελεσματικά.

Τι θα πρέπει να προσέχουμε λοιπόν;


Θα πρέπει να προσέξουμε τη διατροφή μας, έτσι ώστε να λαμβάνουμε καθημερινά τις κατάλληλες βιταμίνες και φυτικές ίνες, καθώς επίσης και τον απαραίτητο σίδηρο, ο οποίος απορροφάται από τον οργανισμό μας πιο δύσκολα όταν περιέχεται σε φυτικές τροφές. Γι’αυτό καλό θα είναι να τον καταναλώνουμε σε συνδυασμό με τρόφιμα πλούσια σε Βιταμίνη C, όπως το πορτοκαλί, το λεμόνι, το μανταρίνι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και οι πιπεριές. Από την άλλη, αποφεύγουμε την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων σε συνδυασμό με τον σίδηρο, για την καλύτερη απορρόφηση του.
Παρακάτω θα δούμε κάποιες επιλογές τροφίμων για κάθε γεύμα μας.
Στο πρωινό μας μπορούμε να προσθέσουμε ταχίνι με μέλι και κανέλα σε ένα γιαούρτι αμυγδάλου (σε περίπτωση που νηστεύουμε από γαλακτοκομικά), το οποίο συμβάλλει στη διατήρηση της σωματικής και πνευματικής υγείας και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Μια άλλη επιλογή είναι οι ρυζογκοφρέτες με μέλι, φρούτα και ξηρούς καρπούς, τα οποία θα μας προσφέρουν πολύτιμες βιταμίνες, ακόρεστα λιπαρά και πρωτεΐνες.
Τα όσπρια και τα λαχανικά έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο μεσημεριανό μας γεύμα και μπορούμε να τα συνδυάσουμε με τυρί σόγιας, πατάτες, καστανό ρύζι ή κινόα. Επίσης, τα μανιτάρια αποτελούν ένα πολύ καλό συνοδευτικό, καθώς παρέχουν στον οργανισμό μας άπαχη πρωτεΐνη και η περιεκτικότητα τους σε υδατάνθρακες είναι πολύ χαμηλή.
Για το βραδινό μας μπορούμε να επιλέξουμε γάλα αμυγδάλου ή καρύδας με βρώμη και δημητριακά ολικής άλεσης. Μπορούμε, όμως, να χορτάσουμε και με μια πλούσια σαλάτα με ξηρούς καρπούς, ελιές και εσπεριδοειδή.

Ζήτω ο χαλβάς !

ξέρετε ο παραδοσιακός…ο Ελληνικοσ !


Ο χαλβάς αποτελεί την ιδανική επιλογή γλυκό κατά την περίοδο της νηστείας, ο οποίος είναι πολύ θρεπτικός και παρέχει στον οργανισμό μας πολλές βιταμίνες και μέταλλα.
Μην ξεχνάτε την κατανάλωση νερού, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας, καθώς μεταφέρει οξυγόνο στο σώμα μας, συμμετέχει στην πέψη και διευκολύνει στο αδυνάτισμα.
Καλή Σαρακοστή!

See Also

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Τουχτίδου Ι. Γαρυφαλλιά

                                     

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 ELLIE HATZIPAZARLI . ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top