Now Reading
Διατροφή & Ευεξία την περίοδο του καλοκαιριού!

Διατροφή & Ευεξία την περίοδο του καλοκαιριού!

0Είναι σημαντικό κατά την περίοδο των διακοπών να προσέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη διατροφή μας. Το καλοκαίρι ο οργανισμός μας χρειάζεται μεγαλύτερη ενυδάτωση.


Παρακάτω θα προτείνουμε 3 απλά βήματα για να παραμείνετε ενυδατωμένοι και υγιείς! Τα 3 βήματα είναι τα εξής :

  1. Καταναλώνετε 1 1⁄2 – 2 λίτρα νερό ημερησίως ( είναι εύκολο με την ζέστη του καλοκαιριού , να έχετε ένα παγωμένο μπουκάλι πάντα δίπλα σας , στην δουλειά & στο σπίτι! )
  2. Υψηλή ενυδάτωση προσφέρουν επίσης το τσάι, οι φυσικοί χυμοί φρούτων χωρίς προσθήκη ζάχαρης, τα φρούτα και τα λαχανικά. Επομένως, καταναλώστε άφοβα φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως το καρπούζι, το πεπόνι, τα βερίκοκα, τα ροδάκινα, τα κεράσια, τα πορτοκάλια και το αγγούρι

* Ωστόσο, αποφύγετε τα φαγητά που περιέχουν υψηλές ποσότητες αλατιού, καθώς προκαλούν κατακράτηση υγρών

  1. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα με το κολύμπι, αλλά και με αλλού είδους θαλάσσια σπορ ή ένα απλό περπάτημα στην παραλία (υπάρχει κάτι καλύτερο; Η θάλασσα θα φροντίσει να σας δροσίζει !)

Να θυμάστε ότι η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι υπόθεση λίγων μηνών, αλλά συνήθεια μιας ζωής! Μία συνήθεια που θα φέρει όχι μόνο την ικανοποίηση που θα παίρνετε όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη, αλλά και γενικότερη ευεξία! Εάν δυσκολεύεστε να μπείτε μόνοι σας σε ένα πρόγραμμα, ή χρειάζεστε απλώς μία σωστή καθοδήγηση, μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό.

See Also

Καλό καλοκαίρι!

ΤΟΥΧΤΙΔΟΥ Ι. ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2019 ELLIE HATZIPAZARLI . ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top